2008-12-29
 20:07:17

Hmm =/

Mamma ringde för en stund sen och visst var handleden bruten... =(
Jobbigt att det var den handen som hon använder mest oxå..

Vi pratade en stund och när vi hade pratat klart gick jag in o la barnen...
Så nu ligger dom o sover så sött!
Daniel oxå, han var ju vaken hela natten (kunde inte sova inatt) så han har varit bra trött nu på dagen..

Ush imorron ska vi till arbetsförmedlingen o skriva in oss..
Det känns ju sådär lagom kul, men vi måste!
Sen kommer mina pengar imorron oxå så då ska vi väl betala in räkningarna..
Oxå en sån där jätterolig syssla.. =/


Nu ska jag kolla på en film för o fördriva tiden lite...
Det ska iaf bli kul på riktigt =)
Hörs sen..


Milla
PUBLICERAT: 2008-12-29, 21:58:52

Aj då inte bra å bryta handled ju...

Läget bra mä du annars? :)

ams inte kul. Hoppas du får tag i nå arb fort... :) kram


Soffiloffis
PUBLICERAT: 2008-12-29, 22:06:35 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Nej det såg ut att göra riktigt ont.. =/

Jarå det är bara bra med mej, hur är läget med dej då? Händer nåt kul på nyår för er då?

Ja det hoppas jag oxå.. önskar jag hade jobb o gå tillbaka till nu direkt.. men men.. det löser sej nog =)

Kram


Milla
PUBLICERAT: 2008-12-30, 18:17:20

Jä det blir nyårs firande hos Fidde. Käka å bada tunna :) gött najs. Eldning pågår i den idag för att den ska vara redo emöru ;) ett aning tjockt istäcke i den nu kinde :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: