2008-12-01
 18:03:12

Måndag..

I helgen har vi inte gjort så mycket...
Mest bara tagit det lugnt..
Daniel jobbade lite i fredags natt..

Igår var Ketty barnvakt medan vi åkte till Coop Bygg och köpte lite träskivor..
Och resten av kvällen byggde Daniel ett nytt skrivbord till sej, eftersom han inte kommer kunna använda sitt hörnskrivbord längre när vi flyttar datorerna till sovrummet (snedtak)..
 
Idag har vi bara slappat på förmiddan..
Sen klockan 13 kom Peter och hämtade Daniel och så åkte dom och jobbade..
Då klädde jag på barnen och gasade in till mamma och hälsade på lite grann =)
Har ju inte varit dit på några dagar nu, så jag tänkte att jag kunde passa på..

Var där i nåra timmar och nu är vi hemma igen..
Barnen ligger och vilar, dom har ju inte vilat på hela dagen så dom var ganska så trötta när vi kom hem!

Nä nu ska jag julpynta lite tror jag =)
Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: