2008-12-23
 18:32:17

Prinskorv..

Jag har nyss varit fram på byn o köpt lite prinskorv o julmust tills imorron när vi ska hem till Ylva =)
Köpte med lite godis också, har ju inte ätit sånt på evigheter nu så jag tyckte vi kunde lyxa till det lite för en gångs skull..
Ska snart gå ner och slå in paketen till Ella, Lukas o Victoria tänkte jag..

Julafton imorron då..
Gud vad tiden har gått fort!! Tyckte nyss det var sommar...

Nepp dags o göra lite nytta =)
Hörs sen..


Milla
PUBLICERAT: 2008-12-24, 13:55:59

God Jul!!! Hoppas ni får en trevlig dag idag :) Kram kram!!


Milla
PUBLICERAT: 2008-12-24, 17:23:32

Firar julen hos päron jag. Ska öppna lite paket snart hoppas ja. Sen ska ja gasa å hämta Fidde... Så hit igen... Tatt bort din lune? Why? Tell i mail eller nåt... ? :) God jul! (igen)


Soffiloffis
PUBLICERAT: 2008-12-25, 16:16:43 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Ok, hade ni trevligt på julafton då? =) Japp, jag har tänkt göra det länge men det har inte blivit av. Inga speciella skäl egentligen, har bara tyckt att det börjat bli tråkigt där.. men jag börjar redan ångra mej så jag kanske snart är tebax igen hehe =p God Jul! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: