2008-12-29
 22:03:18

Nostalgitripp...

Kunde inte låta bli o bli lite nostalgisk för nån dag sen när jag tittade på gamla bilder av barnen...
Tänkte på hur små dom var då 
Och att dom aldrig kommer bli så där små igen..

Sen tänkte jag på hur fort tiden har gått egentligen!!
Jag tyckte nyss att vi kom hem från BB, det känns som det var igår...
Och nu går dom små rackarna!
Dom har blivit så stora så!
Nej, tiden går alldeles för snabbt.. jag vill bromsa lite så jag hänger med i svängarna =)


Det var den här bilden vi fick som tavla i julklapp =)









Våra små älsklingar =)
Ni är det bästa som någonsin hänt mej!!


mamma
PUBLICERAT: 2008-12-30, 16:27:38

Hejsan!

Jag håller med om att det går alldeles för fort med godingarna men dom är ju lika goa nu och det blir ju roligt sen när det tar fart med pratet ska bli kul.

Hundra gånger TACK för att du ställde upp igår har skitont i dag också men det ska väl ge sig allt är ju så knöligt bara att bre en smörgås är ju alldeles hopplöst + allt annat.


Milla
PUBLICERAT: 2008-12-30, 18:15:41

Åh vilken söt tavla ni måste fått! Söta bilderna är på de gullungarna :)

Hur firar ni emöru då? Kräms å gott nytt år!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: