2008-12-23
 12:01:57

Hostiga barn..

Kom precis ut ur duschen..
Gick in i sovrummet och klädde på mej och hörde att nåt av barnen hostade jättemycket så jag gick in för att kolla till dom och ev. ge lite hostmedicin. Det var Isabelle som hostade.
Men eftersom hon sov så var jag tvungen o ta upp henne för att kunna ge..

Så jag tog upp henne och hon fortsatte hosta..
Försökte ge henne hostmedicinen men hon bara vred bort huvudet och ville inte ha..
Hon hostade och hostade.. tillslut spydde hon..
Första spyan landade mellan mina bröst..
Snart var det spyor över hela henne och hela mej.. så det var bara att duscha av henne o sen hoppa in i duschen igen jag oxå..
Så lämnade jag över hostmedicinen till Daniel.. =)
Han är bättre på sånt där..


Milla
PUBLICERAT: 2008-12-23, 12:23:57

Aj då, en kräka mellan brösten när man precis dushat. Låter inte så mysigt. Men de är väl en annan sak om man har kids. Läget bra mä due? Blir det fira jul hos Ylva emöru? :) Stackars som e sjuka. Kan inte vara lätt när man är så liten... :(


Soffiloffis
PUBLICERAT: 2008-12-23, 18:40:42 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Ja, det var lite småvidrigt kan jag säga =) Jorå det är väl bra med mej, hur är det själv då? Japp vi blir hos Ylva imorron och åker och firar hos mamma på juldagen.. Var ska du/ni fira jul någonstans då? God Jul =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: