2008-12-14
 20:53:12

Sjuka..

Nu börjar både jag och Isabelle bli sjuka också.. =/
Julia mådde iaf mycket bättre imorse.. men nu har hennes ögon kletat igen jättemycket,
så jag skulle tro att hon har fått ögoninflamation..
Jag ska nog åka in till lasarettet med henne imorron så dom får ta en titt på henne..
Så ska vi hem till mamma en sväng imorron också, för hon fyller ju år då.. =)

Kollade på lite filmer tidigare idag..
Solstice blev det först..
Den var ganska bra.. =)



Sen såg jag en film från mitten av 90-talet..
Den var lite småsjuk..
"Välkommen till festen" hette den..
Jag tyckte den var jättebra när jag såg den första gången.. Men nja..
Det finns ju bättre filmer =)

Nu ska jag gå o kolla till barnen för dom är lite gnälliga..
Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: