2008-12-25
 21:26:01

Julfirande...

Nu har vi firat jul både igår och idag..
Igår var vi hemma hos Ylva.. kom dit vid 3-tiden och bjöds på julmat i stora lass..
Jättegott var det! Det tror jag Julia och Isabelle oxå tyckte =D
Sen blev det paketöppning..

Då fick vi en stor tavla på barnen när dom var nästan nyfödda.. Jättefin var den!
Sen 12 cider o 3 öl..
Dubbeltrisslott
Och barnen fick haklappar med motiv på dem själva
Dockor i liten badbalja
Verktygslåda
Bilar
Bilmatta
Böcker
Bakningsset
Pinnhästar som gnäggar
Små leksakshästar
Mobiltelefoner
Kläder
Och säkert nåt mer som jag har glömt o skriva med =)

Efter julklappsöppningen blev det fika och philadelphiaglass.. så himla gott!!
Sen var det dags o gå hem och lägga barnen för dom var jättetrötta..
När vi kom hem ringde jag mamma och önskade God Jul..
Sen la jag mej o försökte sova, men vid 2 på natten vaknade barnen och var hur pigga som helst.. Som vanligt nuförtiden.. =/
Så då gick jag ner och gjorde lite mer mat åt dom och så satte jag mej och kollade på en film..
Vi vill helst att en av oss ska vara vakna när dom är vakna så.. =)

Efter ett tag vaknade Daniel också och sen kunde han inte somna om förrän vid 8-tiden imorse! Jag somnade iaf om och sov som en gris fram till klockan 10 när klockan ringde..
Då klädde jag på barnen och åkte in till mamma och firade jul med dom =)
Käkade först julmat..
Sen kom tomten och delade ut paketen..
Isabelle var inge rädd för tomten alls utan knatade fram till honom på en gång och ville till och medsitta i knäet..
Julia däremot var lite misstänksam och ville inte ens vara i närheten av tomten..
Hon undrade väl vad det där var för konstig gubbe.. =P

                   

Barnen fick iaf en massa klossar
En elefant som lät när man stoppade ner klossar i den
Nallar
Böcker
Kläder
Jag fick en fjärrkontroll till kameran
Webcamera
Microfon till datorn
Pengar
Aladdinask
Och Daniel fick en luvtröja
Strumpor
Reflexväst
Jag har säkert glömt o skriva med nånting..

Tack allihop för en trevlig jul och för alla julklapparna =)
God Jul!


Milla
PUBLICERAT: 2008-12-26, 13:30:44

Ah ja hade en jättebra jul mä med bra klappar :)

Va söta kidsen va på korten :)

Dagen efter idag. Stopet igår. Före gocartbanan mä brudarna. Käka tacos å bubbla bubbelpool. Grymt skönt :) Sen hem te mej å fixa å dona så va det väl lite rajraj här före Stopet.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: