2008-07-04
 22:07:02

Min kamera har gått sönder :(

Fyfan vad jobbigt det känns!
Min älskade kamera har gått sönder, och att lämna in den på lagning är väl bara att glömma, för jag är ju inte den rikaste i världen om man säger så... :(
Jag är så himla ledsen!

Jag hade tagit ur minneskortet tidigare samma dag för att lägga in bilderna i datorn.
När jag sedan skulle sätta tillbaks minneskortet i kameran så vet jag inte riktigt vad som hände, men kortet fastnade på nåt konstigt sätt. Fick knappt ur det, men tillslut gick det iaf.

Då upptäckte jag att en av "piggarna" inne i kameran, där minneskortet sitter, hade blivit böjd.

Jag rättade till den så att den blev rak igen och satte sedan dit minneskortet. Men kameran startar inte, utan den varnar bara för att jag inte har något minneskort i :/

Jag tog iaf ur minneskortet igen, och då såg jag att två av de andra "piggarna" hade dragits upp en bit. Och senare ramlade en av dem ur kameran. :(



Jag älskar ju att fotografera så det här känns som ett hårt slag i magen...
En ny systemkamera kostar väl närmare 6000:- (iaf den jag vill köpa isf), och att lämna in den på lagning kostar väl säkert nästan lika mycket... Och det är pengar som jag absolut inte har just nu. =/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: