2008-11-16
 15:54:49

Punka =(

Vi har fått punka på vår bil =(

Åkte och hämtade barnen hos mamma idag vid tolv-tiden.. och när vi åkte hem därifrån, och nästan var framme i grängesberg, så small det till... så jag svängde in till väggrenen o tittade efter, och då var det punka.. =(
Så det var bara för Daniel o lägga sej på alla fyra o byta däck där i snöslasket.. Bakis var han oxå stackarn.. Jag hjälpte till så gott jag kunde, men eftersom jag inte har (hade) en aning om hur man byter däck så fick han göra det mesta..

Så nu blir vi tvugna o köpa nytt däck då =/
Vi som har såå mycket pengar just nu *suck*


(bilen på bilden är hittad på google, riktigt sådär illa var det inte =) ) 

Vi skulle ju på kalas hos Marie-Louise idag vid tre oxå, eftersom Alexander har fyllt år...
Men vi vill inte ut och åka nu när vi har reservdäcket på, så förhoppningsvis kanske vi kan träffas nån dag i veckan så Alexander kan få sin present =)

Nu ska jag gå ner och elda iaf.. för jag fryser!
Hörs sen!


mamma
PUBLICERAT: 2008-11-16, 16:49:47

tur att det gick bra, sov flickorna under tiden ni bytte däck? men det var ju synd att ni inte kom på kalas


soffiloffis
PUBLICERAT: 2008-11-17, 01:33:45 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Jajjamen dom sov så sött medan vi stod där och krånglade =) Ja det var ju synd, men vi ska försöka träffas snart så han kan få sin present iaf =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: