2008-11-27
 21:17:59

På jakt..

Åkte och lämnade barnen på dagis som vanligt imorse..
Sen åkte vi till Smedjebacken och gick på Dacapo-loppisen.. var ute efter antingen ett skrivbord, eller en hurts till mitt databord. Men hurtsar hade dom inga alls, och skrivbord hade dom bara såna utan lådor, och det ville jag inte ha..
Men jag hittade iaf ett stativ, modell äldre, till kameran..
Alltid något =)

Sen åkte vi till Jysk i Ludvika och kollade.. Men dom var rätt dyra på både skrivbord och hurtsar..
Så det fick bli en byrå istället..
När vi kom hem började jag skruva ihop byrån medan Daniel gick över till Janne och fortsatte med veden, som aldrig verkar ta slut..

Blev klar med byrån lagom till vi skulle hämta barnen på dagis =)

Och sen vi kom hem har barnen lekt en massa, och jag har försökt fotografera Nellie, för vi ska lägga ut henne på Blocket, tänkte vi... Men det har gått ganska dåligt eftersom hon vill komma upp i knäet och gosa hela tiden =)

Ketty och Sören var hit för några dagar sen och köpte lillkissen =)
Roligt att dom ville ha honom/henne.. dom var ju lite fundersamma på om dom skulle ha någon mer katt efter allt som hände med deras förra katt..

Nepp nu ska jag lägga in annonsen på Blocket då..
Hörs sen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: