2008-11-23
 20:27:23

Tacoskväll och Planer..

Idag på dagen har vi inte gjort speciellt mycket alls...
Bara tagit det lugnt =)

Mamma kom hit på eftermiddan en sväng, fick lite saker av henne o så ville hon träffa flickorna lite =)
Berättade om att vi ska vara hos Ylva och Janne på julafton.. så hon blev skitledsen o besviken..
Jag har ganska så rejält med dåligt samvete nu.. =/
Känner mej jättetaskig, men ja.. jag vet inte.. vi får väl se hur det blir..

Sen när hon hade åkt så gasade jag och Ylva fram på byn
och handlade lite grejjer till tacosen vi skulle käka sen på kvällen..
Sen åkte vi hem och jag hämtade Daniel och barnen o så gick vi över =)
Det var jättegott! Längesen vi käkade det nu!!

Barnen lekte lite med sina kusiner innan vi gick hemåt..
Sen somnade dom på en gång när vi la dom i sängarna =)



Så efter det har vi diskat och städat undan lite..
Skönt å ha det eländet gjort..
Tänkte vi skulle dammsuga och torka golven imorron när barnen är vakna =)

Vi har bestämt att vi ska tapetsera om rummet här vid datorerna..
 Och sen flytta om lite grann så att det får bli barnens rum =)
Det var ju så det var tänkt från början, men det har inte blivit av att vi har gjort någonting än..

Men vi ska väl köpa lite tapeter på tisdag när pengarna kommer..
Ska bli skitkul!! =) Längtar!!
Åsså ska vi köpa julklappar på tisdag oxå..

Hälsa på Ketty ska vi oxå göra, tror jag =)
Hon har ju fyllt år och det har inte blivit att vi har varit dit än så..

Nepp dags o fortsätta städa lite nurå..
Hörs sen =)


Milla
PUBLICERAT: 2008-11-24, 17:05:22

Ah ska ni vara hos dem på julafton. Int din mor å Hans komma dit å vara mä då? Kanske ni brukar vara flera hemma hos din mor.. Aja. Hoppas det blir bra iaf :)


hannah
PUBLICERAT: 2008-11-24, 17:49:57 | URL: http://mangotre.blogg.se/

hej jag gillar verkligen att läsa denna blogg !!!

gå gärna in på min och skriv komentarer på mina inlägg

kram hannah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: