2008-11-20
 18:25:51

Shopping med tjejerna =)

Igår när barnen hade slutat på dagis åkte vi hem så dom fick vila lite..
Sen vid 13 åkte jag och barnen in till Ludvika så jag fick ta blodprov..
Som vanligt hade jag glömt remissen hemma så jag fick gå till en annan avdelning o hämta en ny..
Lite smått pinsamt men men.. är man vimsig så är man!

Sen efter det åkte vi hem till mamma och så fick barnen vara kvar där medan jag åkte iväg och
shoppade lite med milla, lotta och malle =)
Jag köpte inte så jättemycket..
Det blev bara ett varsitt diadem till barnen och varsitt par sockor oxå på dollarstore =)

Vi fikade lite på Bk´s oxå... En trevlig dag med tjejerna var det iaf! =)
Det får vi göra om fler gånger!!

Hörs sen..


Lotta
PUBLICERAT: 2008-11-21, 14:30:05 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Så du hann in på dollar? :) Vilken tur :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: