2008-10-23
 21:33:28

Hallo =)

Idag har vi inte gjort speciellt mycket..
Barnen har busat runt i sina gåstolar ett tag, vilat en stund på förmiddagen och en stund på eftermiddagen
och busat lite till..
Jag har eldat en massa..
Käkade lite ris och uncle bens thai curry till lunch idag.. det är ju så jäkla gott!!
En av mina favoriträtter.. lätt o laga är det ju oxå =)




Imorron ska vi hem till mamma och hälsa på lite...
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på resten av veckan =)
Det är ju Stopet i helgen, men jag är inge festsugen alls.. så jag tror jag blir hemma o myser med barnen bara..

Nä nu ska jag ringa Daniel
Hörs sen


Lotta
PUBLICERAT: 2008-10-24, 11:30:52 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja e är ju så jäkla gott med uncle bens thai curry! =))Särskillt om man har i lite chashewnötter oxå =))


Xonx
PUBLICERAT: 2008-10-24, 11:38:54 | URL: http://xonx.blogg.se/

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som en av dina favoriter på bloggkoll.se så lägger jag till dig :)


Milla
PUBLICERAT: 2008-10-25, 07:47:56

Håller med Lotta. Bra gött mä den dära såsen. Å nötter i. Å kylling. Damen ta å jojna mä ut idag :) Vore trevligt om du ville bli mä.. Kräms.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: