2008-10-15
 20:24:31

Nya prylar =)

Idag vid 8-tiden lånade Ketty bilen och åkte o hämtade hem deras katt från veterinären..
Blir visst avlivning av honom imorron.. =/ stackaren!

Sen när hon kom tebax vid ett-tiden så fick hon vara barnvakt =)
O efter det åkte jag till mamma med lite köttfärs som hon skulle få.. 
Så fick vi ett leksakskök till barnen av henne.. och så gasade jag vidare till smedjebacken o hämtade Daniel på jobbet...
Efter det åkte vi till Nisses och kikade runt lite.. Men det blev ingenting köpt där..
Sen åkte vi vidare till Elgiganten..
Där köpte vi en ny bilstereo eftersom vår bara krånglade.. =)
Och så köpte Daniel en ny skärm till sin dator... Skitsnygg.. frågade om vi skulle byta men det ville han inte =P

Sen åkte vi och hämtade barnen och nu är vi hemma..

Hörs sen..


Lotta
PUBLICERAT: 2008-10-17, 14:08:13 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Heeej! :) Hoppas allt är bra med dig =) Förresten sen någon gång när du blir sugen på att färga håret rött så såg jag en illröd färg på willys för 30kr bara!! Cameleo heter märket iaf :) Tänkte bara tipsa dig =) Kram!


soffiloffis
PUBLICERAT: 2008-10-19, 00:34:37 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Heej :) Jajjamen det är bara bra.. själv då? Gjort nåt skoj i helgen? Ok, tack så mycket för tipset.. det var ju skitbilligt! Tänk om de kunde kosta så jämt! =) Kram


Lotta
PUBLICERAT: 2008-10-19, 11:49:23 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Oj, hade inte sett att du svarat :p Du kan ju skriva i min blogg sen och svara om du vill :) Ja verkligen billigt! Köpte ju en mörkbrun själv :)Allt är bara fint med mig oxå :) Du, jag tänkte höra om vi kanske skule hitta på någonting sen när vi båda fått pengar? kanske gå ut och äta el nåt sånt? Skulle iaf vara skoj :) Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: