2008-10-02
 14:58:12

Sovmorron..

Idag sov vi till kl 12!!!
Jag trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan när jag vaknade..
Så länge har vi inte sovit sen... jag vet inte när...
Skönt var det iaf å få sova ut lite =)

Daniel är o jobbar som vanligt.. han slutar väl nu vid 15-tiden tror jag.. om han inte skulle jobba över..
Barnen sitter o leker o pratar här nedanför.. de har sitt eget lilla språk.. låter så gulligt =)
De låg nyss o vilade..
Det spelar ingen roll när vi vaknar verkar de som.. en halvtimme senare är de trötta och vill sova en stund igen!

Nä dax å tvätta lite tror jag..
Bye


Jenny Nodén
PUBLICERAT: 2008-10-04, 05:14:14 | URL: http://www.datajenny.se

Min tvillingsyster och jag hade ett eget språk när vi var små, ingen förstod oss tydligen så vi fick gå hos en talpedagog.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: