2008-10-20
 11:57:32

Helgen =)

Kom på att jag inte har skrivit här på ett par dar nu..
Ska väl göra en liten uppdatering tänkte jag =)

Helgen har flutit på som vanligt.. har inte gjort nånting knappt.. bara latat oss =P
Ketty och Sören var hit i fredags, efter att de hade avlivat Juha (katten)..
Vi fick bränna ut lite bilder åt dom och så tror jag Ketty försökte få Sören att vilja ha en kattunge oxå =P
Han verkade vara mer sugen på att ta hem Nellie.. =) 
Men jag tror han är lite skeptisk ändå efter allt som har varit med Juha.. och det kan man ju förstå..

Isabelle hade feber i lördags natt.. hon var alldeles kokhet så jag blev lite orolig..
Hon har varit hur pigg och glad som helst  på dagarna.. så det är väl ev. tänder på G kanske..


Idag är det måndag då.. Daniel är o jobbar i smedjebacken =)
Han ska visst få jobba där till den sista november, kanske ännu längre =)
Det är ju jättebra!!

Måste ringa till dagis sen idag och bestämma när vi ska komma dit och skola in barnen..
Hoppas dom kommer trivas där..
Ella och Lukas (Ylvas barn) går ju på samma dagis, fast en annan avdelning,
så dom kommer väl träffa dom en hel del iaf =)

Nu ska jag laga lite mat..
Hörs sen =)


Milla
PUBLICERAT: 2008-10-20, 12:09:33

Ja bra mä lite uppdat ;) Väntat på det i dagar. Hähä. Så blir ni av mä kattbäsarna eller får Ketty ta en av dom?


Anonym
PUBLICERAT: 2008-10-20, 14:31:47


Lotta
PUBLICERAT: 2008-10-20, 14:34:17 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Tackar :) Jag får pengar den 27:e... Så jag kan när som helst efter de :) Det blev ingen film, vi ska spara den till sen istället :) Det blev lite poker iatället ;p hehe. Hur är de annars då ? :) Allt bra ? Kram!


soffiloffis
PUBLICERAT: 2008-10-20, 20:38:38 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Hähä :D Jag vet inte hur det blir med kattbäsarna.. Lr Ylva ska väl ha en av dom iaf.. den andra får vi försöka sälja på annat håll om inte ketty ska ha den.. Du har inte ångrat dej annars å vill ha en till du? ;)


Lotta
PUBLICERAT: 2008-10-20, 22:29:32 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej! Ja de kan vi göra :) Jodå allt är bara fint :) Nja.. jag vet inte riktigt vad som händer i veckan...för dig då? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: