2008-10-12
 00:45:44

Katt- och hundslagsmål och kalas =)

Nu har vi haft kalas för familjen...
Det var en massa folk som kom... Ylva, Janne, Victoria, Lukas, Ella, Per-Ragnar, Veronica, Magnus, Patricia, Carro, Linus, Johannes o Amadeus...
Hade gjort två tårtor.. en med jordgubbssylt o banan emellan och en med hallonsylt och banan..

Mitt i tårtätandet blev det ett jäkla liv ute i hallen..
Då kom först Nellie nerspringande i panik.. Sen efter henne kom Veronicas hund och Wicki...
Wicki var heltokig och reste ragg och anföll den stackars hunden..
Ja, sen blev det iaf värsta katt- och hundslagsmålet där på hallgolvet.. så vi var tvugna att slänga ut Wicki så länge..

Jag tog upp Wicki då när jag skulle ta ut henne.. 
Och hon stank verkligen skit (eller något annat äckligt)... 
Katter sprider ju nån äcklig doft när dom blir rädda, så det var väl det som luktade..
Men hon luktade så jäkla illa så jag trodde jag skulle spy när jag tog upp henne..

Sen blev det iaf paketöppning... =)
Av Veronica och Magnus fick barnen en varsin krambjörn lr vad dom kallas... Av Per-Ragnar fick de en varsin klänning =)
Och av Ylva o Janne fick barnen varsina öronskydd som såg ut som gristrynen =) Skitcoola.. Åsså lite strumpor =)

När dom hade varit här så fick barnen gå och sova.. dom var verkligen jättetrötta!
Annars har jag och Daniel spelat lite nu på kvällen..
Men nu har jag fått sån jäkla huvudvärk!
Har haft det från och till i några dagar nu.. jättejobbigt =(
Jag som aldrig brukar ha huvudvärk annars... hmm =/

Ska väl strax gå o lägga mej, få se om det går över!
Hoppas det...
Sov gott =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: