2008-10-05
 16:10:20

Städdag..

Nu har vi städat hela nedervåningen...
Jag tog tag i disken.. och Daniel dammsög och torkade golven..
Fint blev det iaf... =)
Barnen gasade runt i sina gå-stolar medan vi höll på o städade.. de krockade med mina fotknölar ett antal gånger = AJ!!

Vår diskbänk är verkligen alldeles för låg.. jag står och håller på o böjer av mej ryggen varje gång jag ska diska..
Är nästan bättre å sitta ner.. men då får jag sitta med armarna för högt istället.. det blir fel hur jag än gör.. hehe

Imorron ska vi till Falun med Julia igen... det var ett tag sen vi var dit nu!
Hon ska ta blodprov som vanligt, och så träffa sin läkare..

Marie-Louise hade visst ringt mej några ggr igår.. åsså skickat ett sms..
Men jag hade som vanligt tfn längst ner i väskan på ljudlöst.. så jag hade ingen aning om det förrän idag när milla hade skrivit till mej på lunar..
Malle hade iaf tänkt komma hit igår o hälsa på lite.. men det gick ju inte när hon inte fick tag på mej.. =/
Synd det då.. det hade ju varit trevligt!

Nej nu ska jag ta o fixa i ordning lite på övervåningen tror jag =)
Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: