2008-09-24
 18:43:48

Min mobillista...

En lista om vännerna i min mobillista.

- Har du pussat nummer 2?
Bea. Nope jag tror inte det iaf..

-Vad har du för relation med nummer 20?
Hans. Han är min mammas man.

- När ska du träffa nummer 30?
Lotta. På fredag ska vi träffas har vi tänkt =)

- Är nummer 18 söt?
Försäkringskassan. Det tycker jag inte!

-Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Daniel. Att han var så jävla snygg. Och snäll som lät mej låna hans tröja när jag frös =)

-Gillar du nummer 14?
Jenny. Ja det gör jag!

-Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Bea. Japp på festen hos Milla innan Grufnatta..

-När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Kent o Barbro. Hmm jag vet inte.. men till jul nångång kanske (?)

-Är du nära vän med nummer 23?
Janne. Ja det är jag väl tror jag..

-Har du gått på bio med nummer 4?
Bea. Nope det har jag inte..

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Mia. Ja på krogen. Men inte på dejt :)

-Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Borka. Familjelivet.

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Daniel. Japp självklart.

-Vad har du och nummer 24 för relation?
Kent o Barbro. Det är min morbror o hans fru.

-Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Lotta. Träffas oftare!

-Vad är det bästa med nummer 8?
Daniel. Han älskar mej =)

-Brukar du och nummer 16 träffas?
Datajenny. Ja vi brukar träna ihop =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: