2008-09-22
 12:17:12

Svårt att säga nej =(

Nu har jag varit en snabbsväng till Ludvika o tatt in mammas o Hans post..
Min bensinmätare har pajat, så jag har ingen aning om hur mycket bensin jag har i bilen.. =/
Får sitta och kolla på kilometervisaren (eller vad det heter) så att jag ser på ett ungefär iaf..

Sen håller ju hela bakaxeln på å går av oxå.. bilen gnisslar som en gammal brunnspump lr nåt..
Jekla problembil.. vi skulle fan ha sålt den å köpt en ny för längesen...

Nyss ringde det en sån där dryg telefonabbonnemangsförsäljare från Glocal net..
Och jag kunde ju som vanligt inte säga Nej.. =(
Så nu ska jag få ett bekräftelsebrev hem från dom..
Som tur var kunde man ringa och säga till att man inte vill ha det där abbonemanget om man gjorde det inom  två veckor..
Så det ska jag göra så fort jag får hem brevet!!
Jag är ju asnöjd med mitt Telenor-abbonemang, så varför ska jag hålla på och byta då?!
Jag slår vad om att det blir en massa krångel nu när jag ska "säga upp" glocal net..

Hörs sen =)













Milla
PUBLICERAT: 2008-09-23, 09:52:20

Hehe jaru, de är lite svårt ibland att tacka nej. Men de är ju tur man har ånger rätt. Nästa gång det ringer nån... Lyssna bara tills dom säger låter det inte bra? Jo, ska vi slå till? Nej, jag står nog över ;) Då har man iaf lyssnat. Eller så säger du bara NEJ, direkt du hör de är försäljare.. nej nej nej!!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: