2008-09-24
 11:38:51

Shopping imorron..

Nu ligger barnen o vilar.. som vanligt vid den här tiden =)
Jag sitter mest och surfar runt just nu..

Har varit ut på ams.se en snabbis och kollat efter jobb...
Det fanns ju inte speciellt mycket häromkring =/ Men det kunde man ju nästan ha listat ut..
Det finns mest bara sånt som kräver högskoleutbildning.. vilket jag ju inte har.
Vill ju inte flytta härifrån heller nu när vi väl har fått tag på ett fint hus =)
Men men, det är väl bäst å få in barnen på dagis först och främst.. så jag kan börja jobba direkt om det skulle vara så..

Imorron ska vi iväg o shoppa =)
Ska bli skitkul..
Jag älskar att köpa grejjer, speciellt till barnen!
Dom ska ju få en varsin lära-gå-vagn iaf.. Sen nåt mer, men vad vet vi inte än..
Vi får kika runt lite helt enkelt.. =)

Har inte fått iväg inbjudningarna till kalaset än!!
Glömmer ju att köpa frimärken hela tiden =(
Snart åker jag hem till alla och lämnar inbjudningskorten istället..
Det verkar ju vara den enda lösningen..

Hörs sen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: