2008-09-17
 16:34:35

Heldag i Ludvika...

Såg i morse när jag vaknade att Mia hade ringt så jag ringde upp henne..
Hon undrade när vi skulle träffas o sådär..
Vi bestämde att vi skulle mötas vid BVC runt kl 11...

Satt inne i lekrummet nästan hela tiden.. Barnen var rätt reserverade i början
och satt bara på en fläck och kikade på alla andra barn :)
Men sen efter en stund började dom krypa runt över hela golvet..

När vi hade varit där ett tag gick vi till China Town å käkade buffé..
Mia var tvungen att sticka iväg en sväng mitt i maten medan jag satt kvar och väntade..
Sen när hon kom tebax började barnen bli lite otåliga, så vi gick strax efter..

Nu har vi kommit hem igen iaf :)
Barnen ligger o vilar, dom var jättetrötta!
Daniel har pratat med chefen på sitt jobb igen, så han ska få komma tillbaks imorron :)
Fasen vad skönt!!
Jag trodde ju att det var kört när det blev som det blev igår...
Peter tror att Daniel kommer få löneförhöjning tillåme.. Det skulle ju inte sitta fel :P


Så här kul hade barnen imorse :)


Nä nu ska jag fota lite tror jag..
Bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: