2008-09-14
 10:49:08

Imorron.. Längtar!

Söndag nudå...
Vaknade vid 6-tiden imorse.. men somnade om och fick sova till 9 iaf =)
Sen ville barnen upp...

Idag ska vi till Ludvika iaf.. hem till mamma och ta in hennes post o vattna blommorna..
Dom är ju nere i Italien nu med sin husbil och gottar sej... *avundsjuk* =p

Sen, när vi har varit i Ludvika, har vi pratat om att kanske åka upp till Hasses och köpa en varsin burgare..
Dom har ju världens godaste hamburgare där!!



Imorron kan vi äntligen hämta ut min kamera =)
Men inte förrän Daniel slutar jobba, för han skulle ha med kortet in till stan så han kunde köpa nåt o äta på lunchen..
Jag kommer ju längta ihjäl mej tills han slutar imorron...
Jag har ju sett fram emot den här kameran i snart en månad nu...
Ska bli kul att se hur Live View funkar och alla andra nya funktioner...

Daniel ska ju försöka laga min gamla kamera... han tror att det är skitlätt, men jag är skeptisk =)
Vi får se...

Barnen ligger och vilar nu...
Och jag ska väl gå ner i källaren och hänga tvätt..
Bye Bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: