2009-04-04
 11:14:28

Dagens =)



Dagens blogg:
Linafoto

Dagens hemsida: Tidningen FOTO

Dagens löpsedel: Spelade död - larmade polis

Dagens låt: Basshunter - Now you´re gone



Lotta
PUBLICERAT: 2009-04-04, 13:05:24 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Jag tror aldrig att man lär sig att dricka med måtta :P tyvärr... Jadå det var faktist lite folk.. men nästan ingen man kände typ.. japp det var sara danielsson.. Nja hon sa väl inte så mkt..förutom att hennes kille hade stuckit iväg el någonting sånt.. hon skrattade väl mest.. hon var bra full.. vi dansade i typ 5min el så sen så gick hon iväg med nån kompis :p Okej,.. ja jag skulle oxå behöva städa lite... men det är inte så kul när man inte kan göra så mkt i den här lilla lägenheten + att brors bar ligger bakom min bokhylla o tar en massa plats.. :p men han skulle nog hämta den i slutet av månaden iaf.. :) Skulle egentligen vilja kasta allt och bara köpa nytt :) men tyvärr så har man ju inte pengar till det.. :p Det är jätteskönt ute förresten! :) jag och robert var nyss på en liten promenad :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: