2009-04-04
 23:23:00

En ny lista..

Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 5.30
Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast MatMagasinet..
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag skulle hellre ta bilden =)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En husbil... och kameraprylar..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej, jag tror inte det..
När var senast någon stötte på dig? Det minns jag inte.. var nog längesen!
Vad åt du till middag senast? Falukorv o makaroner
Kan du vissla? Japp lite grann
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja ibland
Äger du några popband t-shirts? Nej, och det är jag glad för..
När flög du senast? 1997 tror jag.. till Teneriffe med Lotta och mamma..
Pratar du några andra språk? Engelska o pyttelite spanska
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag nog gjort några ggr..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja jag skulle vilja ha en tatuering..
Vad har du med dig in på bion? Godisnappar o dricka
Vad har du för väder? Vårväder..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Administration..
När sov du senast på golvet? På midsommar när jag o Daniel var på fest hemma hos Lotta o Robert..
Vilken är din favorit drink? White Russian.. Men Gröna Hissen är också god..
Gillar du din boendesituation? Ja, nu när det börjar bli vår/sommar så är det helt okey =)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Åtminstone 8 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja på tisdagar o fredagar när jag går i skolan iaf..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja =)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28 år!!
Tror du på liv på andra planeter? Ja, det måste det ju finnas, så stort som universum är!!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ryck upp dej!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, aldrig i livet.. det är jag för feg för =)
Tycker du om att krama folk? Ja, det kan väl vara trevligt..
Äger du en digitalkamera? Jajjamen
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen =S
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, men dom får gärna höra av sej på annat sätt..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, jag älskar kött!!
Är du mörkrädd? Ibland..
Tre saker du alltid har med dig? Kamera, plånbok o mobil...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: