2009-04-01
 11:35:42

Ensam hemma..

Imorse lämnade jag av Daniel på jobbet.. och så åkte jag till Björkås o lämnade barnen på dagis..
Så nu är jag hemma sedan några timmar tillbaks.. =)

Jag har fotat lite, läst lite Företagsekonomi och just nu sitter jag o chattar med mamma på msn..
Ska hämta barnen vid 14, så efter det åker jag hem till mamma och är där tills jag ska hämta Daniel klockan 16..

Usch på fredag är det prov i Organisation o Ledarskap...
Jag är jättenervös!!
Det är ju iofs inga krångliga uträkningar i det ämnet, men ändå.. mycket o komma ihåg i vilket fall =/
Får hålla tummarna att det går vägen!!



Det kanske är bäst o läsa lite mer nu innan det är dags o hämta barnen..

Hörs sen..
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: