2009-04-18
 12:30:39

Källfallet...

Var ju ut o cyklade lite igår eftermiddag när Daniel hade fixat min cykel =)
Så jag åkte fram på byn o köpte en dricka och sen på vägen hem åkte jag bort till Källfallet och tog lite kort på husen där.. (Konstigt att dom bara låter husen förfalla och inte gör nånting med dom)
Sen hittade jag lite maskrosor också som jag försökte ta kort på, men så var det nåt som stack mej i röven så jag blev livrädd och cyklade hem igen haha =) Jag var helt säker på att jag hade blivit stucken av en jordgeting eller nåt.. Usch för småkryp som sticks säger jag bara..

Idag har vi inte gjort så mycket hittills... Bara tagit det lugnt =)
Jag var ut på balkongen tidigare på förmiddan och fy sjutton vad kallt det är!! Får hoppas det blir lite varmare framåt eftermiddan, för isåfall tar jag nog med mej barnen och går bort till lekparken =)
Just nu ligger dom o vilar..
Här är några bilder från igår:





milla
PUBLICERAT: 2009-04-18, 19:19:29 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Tjusiga kort.

Haru testat cykelkärra? E det bra?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: