2009-04-16
 14:27:19

Läkarbesök..

Nu har jag och barnen varit inne i stan nästan hela förmiddan..
Jag skulle vara hos läkaren klockan 11, så mamma var barnvakt under tiden..
Det var ju ett tag sen hon såg barnen nu så hon saknade dom lite =)

Hos läkaren gick det bra, mina värden såg bra ut..
Vi bestämde att jag ska få gå till en dietist, då jag känner att jag vill få lite bättre koll på vad jag stoppar i mej o så..
Så jag kommer väl bli kallad dit snart förhoppningsvis =)

Barnen ligger o vilar nu..
Dom var visst lite trötta =)
Jag hade tänkt att vi skulle vara ute lite sen på eftermiddan.. men det ser nästan ut o bli regn så jag tror vi struntar i det ändå.. Jäkla trökväder =(


Lotta
PUBLICERAT: 2009-04-16, 17:44:09 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Oki :) Japp det går bara bra på jobbet! :) trivs riktigt bra faktist :) Händer i helgen för dig då?


Lotta
PUBLICERAT: 2009-04-16, 20:54:23 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Jag vet faktist inte hur länge jag blir där, då dom inte har satt någon tidsbegränsning...ska prata med finsam sen om de då det är via dom jag fått praktiken :) Oki, ja festa är skoj ;) Robert ska iväg o skjuta på lördag så vi åker hem till honom imån, och så tänkte vi grilla senare på kvällen :) Annars vet jag inte vad som händer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: