2009-04-03
 17:36:21

Sista dagen...

Nu har jag haft prov och det gick ganska bra =)
Jag försökte räkna ut hur många poäng jag borde få på ett ungefär, och stämmer min uträkning så får jag VG!! =D
Man kan ju alltid hoppas.. Men huvudsaken är att jag blir godkänd iaf..

Mamma hämtade barnen på dagis idag.. Eftersom dom började så tidigt på morgonen så tyckte vi att det var lite väl länge för dom o vara där till klockan fyra.. speciellt nu när dom inte har varit där så mycket..
Så det var ju snällt att hon gjorde det! =)

Jag fick deklarationen igår, så jag kommer få tebax 2000kr ungefär =D
Härligt, härligt!

Det var sista dagen för Daniel på jobbet idag, men förhoppningsvis får han komma iväg och jobba lite mer snart.. Det skulle ju vara jättebra isf!!
Får väl hålla tummarna..

Trisse är hemma i gränges en sväng igen nu.. Så vi ska väl åka dit o hälsa på nån dag =)

Nej nu ska jag städa lite här hemma..
Hörs sen
Kramar


Lite blåsippor sticker upp i mammas rabatt =) Vårkänslor!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: