2009-04-07
 12:13:59

Blev inget.. =S

Nu har jag varit iväg till skolan en snabbis.. Men nån lektion blev det inte..
Jag tyckte det verkade lite folktomt i skolan överhuvudtaget när jag kom dit vid halv 9, men jag gick upp till salen iaf.. Där var det låst så jag knackade på, men ingen öppnade så då satte jag mej utanför o väntade.. Jag väntade o väntade och jag satt väl där minst en halvtimme iaf, men nån lärare kom inte, inga andra elever heller.. Så tillslut gick jag ner till bilen..
Mötte en som gick i samma grupp som mej så jag frågade honom om vi var lediga idag, men han visste inte.. han var på väg till syon sa han...
Så jag vet inte hur det blev nu.. Får mejla läraren o fråga eller nåt.. =S

När jag hade varit där åkte jag till lasarettet o tog blodprov..
Sen gasade jag hem..
Och nu när jag kom hem så var Daniel hemma hos Janne o drack lite kaffe, så jag gick över jag med =)
Jag o Ylva satt o pratade lite =)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: