2009-08-19
 18:22:35

Baby P

Jag var nyss inne på flashbacks forum och skulle kolla om dom visste vem djurplågaren i Lerum är...
Men när jag var inne i den tråden såg jag att dom började länka till olika sidor om Baby P, han som blev misshandlad till döds av sina egna föräldrar i London. Och jag har inte läst så mycket om det så jag klickade in mej på en länk till expressen...


Bild lånad från expressen.se

Men det skulle jag ju aldrig ha gjort, för fy fan vad jag blev o må dåligt när jag läste om det! Jag höll på o börja grina!! Hur fan kan man göra så mot sitt eget barn?!  Jag hoppas verkligen att föräldrarna + den tredje personen får exakt samma behandling i fängelset eller var dom nu är!!
Dom ska ju bara ha dom jävlarna! =(

Här är länken om ni vill läsa trots det jag skrev nyss..
Jag varnar, det är riktigt vidrig läsning!! 
Baby P misshandlades till döds av föräldrarna


Lotta
PUBLICERAT: 2009-08-19, 18:36:21 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Fyfan vilka svin! Riktigt obehagligt att läsa vad dom gjorde med honom :( Stackarn. Hoppas dom får lida!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: