2009-08-17
 17:20:59

Lasarettet..

Nu har jag varit in till stan en vända..
Jag var tvungen o ta blodprov på lasarettet, och sen var jag hem till mamma o hälsade på lite också..
Vi fikade och sen åkte vi fram på stan och kikade i några affärer.. Men jag hittade ingenting speciellt...

Kom hem för en timme sen ungefär, och för en liten stund sen kom Ylva förbi så vi har stått o pratat med henne ett tag =)
Jag o Daniel kollade nyss färdigt på en film som vi började kolla på igår.. Ice age 3, den var ganska bra.. =)


Fotat av: Mig

Imorron ska barnen till dagis igen..
Och när dom är där ska jag o Daniel in till stan och fixa lite saker..

Men nu ska vi gå ut på gården en stund
Hörs senare
Kramar


Anonym
PUBLICERAT: 2009-08-17, 22:06:57

hähä vi klara oss undan regnet på bingon =)

Men för ett par timmar sen kom det å åska mä...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: