2009-08-16
 21:38:15

Vilse...

Jag tror vi snurrade runt i Stockholms alla förorter innan vi hittade hem till Johan igår haha =D
Jag har ju aldrig kört i Stockholm så det var ganska så krångligt o hitta..
Det var kul när vi väl kom fram iaf, vi drack lite alkohol och så bara.. nån krog blev det inte eftersom vi kom fram ganska sent.. 

Idag var vi ner på stan en vända.. Käkade lite pizza och kollade i några affärer =) Vi tog en varsin glass nere vid havet också..

Sen åkte jag och Daniel hemåt vid fyra-tiden idag..
Det var värsta trafikstockningen när vi skulle ut ur Södertälje så vi fick stå hur länge som helst o vänta.. =/
Och så körde vi fel några gånger, bland annat i Halstahammar eftersom det var så dåligt skyltat.. Drygt när man bara vill hem!!


Johan o Daniel gör "Two in the pinkie and one in the stinkie"-tecknet haha =D


En lite suddig Daniel.. =)


Johan...

Nä nu ska jag göra lite välling åt barnen och sen ska jag nog gå upp o lägga mej i sängen och kolla på tv tror jag..
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: