2009-08-28
 20:41:45

Stadsbesök...

Idag vid 13-tiden nån gång åkte jag in till stan och lämnade in mina sökta jobb till arbetsförmedlingen..
Sen efter det åkte jag upp till Lyviksberget och gick runt lite på Rusta och Elgiganten, så jag köpte lite nödvändigheter där =) Och när jag kom ut i bilen igen och hade lastat in barnen, varorna och vagnen så ringde jag till Daniel och så bestämde vi att jag skulle hämta honom när han slutade vid 3-tiden..

Så en halvtimme senare åkte jag dit och ställde mej vid hans jobb o väntade..
Det tog lite längre tid än dom trodde, så vid fyra var dom klara och då åkte vi hemåt =)

När vi kom hem hade jag fått brev från arbetsförmedlingen.. så jag blev på väldigt glatt humör efter det (som man brukar bli när man får hotelser från dom). Så nu har jag lite saker o fixa i helgen då.

Nu har barnen somnat, och Daniel ligger o vilar.. vet inte om jag ska väcka honom eller om jag ska låta honom vara(?)
Kanske ska passa på o spela lite LOTRO? Var ju längesen sist nu så..
 


© Soffiloffis




milla
PUBLICERAT: 2009-08-29, 20:18:08

hähä vore jag du skulle ja väcka han. Om han inte gått å lagt sej för natten vill säga..

Sova kan man ju göra när man ska å inte före =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: