2009-08-12
 21:39:11

Kurs...

Idag har jag varit på kurs på arbetsförmedlingen... Jag fick lära mej att skriva personligt brev och CV...
Och ärligt talat var kursen riktigt bra!! Det personliga brevet som jag hade skrivit tidigare var verkligen skitdåligt, har jag insett nu =) Inte konstigt att jag inte har fått nåt jobb haha ;)

Innan jag åkte hem postade jag det där förbannade brevet till CSN också, så nu slipper jag tänka mer på det iaf =)
Jag kom hem vid 13-tiden.. 
Vi vilade lite på eftermiddan och för en stund sen tänkte jag gå ut och fota lite, men det börjar bli så mörkt så jag känner inte för det ändå.. Kanske hittar på nåt skojsigt fotoobjekt här inne istället =)


Ett litet hallon =)
Foto taget av:
Mig


Men nä nu ska jag surfa lite
Hörs sen
Kramar


Fidde o Milla
PUBLICERAT: 2009-08-13, 20:46:52

Nu är tunnan varm om inte het som Milla eldar


Anonym
PUBLICERAT: 2009-08-13, 20:59:40

Bara å ta på sig baddräkten å komma ner



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: