2009-08-20
 22:17:29

Planer :)

lördag bär det av till Kolmården =)
Vi tänkte först åka imorron, men jag måste fixa lite saker imorron förmiddag så vi bestämde att vi skjuter fram det en dag så vi kan åka dit i tid och ha hela dagen på oss att gå runt i djurparken =)

Jag har inte varit där på år och dar så det ska bli jättekul!
Får hoppas att tjejerna också kommer tycka det, men det tror jag nog för dom älskar ju djur! =)


Vad har vi gjort idag då?
När vi kom hem från Ludvika så satt vi här och slösurfade lite, och så kollade vi på ett inspelat avsnitt av CSI..
Sen hämtade vi barnen på dagis vid 14-tiden..

Jag har varit ute o fotat lite på eftermiddan.. =)
Och så betalde jag räkningar också, alltid lika roligt.. =/
Men det har iaf varit en rätt slapp dag idag!

Här är några av bilderna jag tog..










© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: