2009-12-06
 21:14:29

Dagiskort :)

Imorse vaknade jag med ett ryck när jag kom på att fan vi tog inte in posten i fredags, tänk om dagiskorten har kommit!! Så då blev det bråttom ner och ut till brevlådan, och visst låg dom där :D
Jag tänkte scanna in dom i datorn nu på kvällskvisten, men eftersom min skrivare har pajjat så gick det inge bra :(
Så då fick jag fotografera korten istället... det funkar ju det med hehe

(Dom små bilderna är klickbara)

 

Annars idag har vi inte gjort så mycket...
Bara varit hemma o tagit det lugnt :)
Jag ska väl se på Paradise Hotel vid 22-tiden tänkte jag... och sen blir det nog sovtajm för mej för imorron är det ju dags att åka tillbaks till Brunnsvik igen...

Tjejerna ska hem till mormor imorron och vara där tills jag slutar, för på onsdag sticker ju hon o Hans iväg till GranCanaria så dom ville träffa flickorna lite innan dom åker :)

Kramar


milla
PUBLICERAT: 2009-12-06, 22:03:20

va fina kort på barnen :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: