2009-12-07
 16:28:05

Försovning...

Dagen började med att jag försov mej!
Så jag var på väldigt bra humör när jag väl kom upp ur sängen... eller inte...
Det visade sej att batteriet hade ramlat ur mobilen igår kväll när jag tappade den i golvet, men den var fortfarande påslagen eftersom laddar-sladden satt i... iaf så ringde den aldrig imorse :(

Så vi klädde väl på flickorna iaf, och så körde jag hem dom till mamma innan jag åkte vidare till Brunnsvik.
Jag kom dit lagom till fikarasten...


Tjejerna somnade i bilen på vägen hem nu, så när jag kom hem bar vi in dom o la dom på soffan... Isabelle ligger o sover medan Julia står bredvid och är skitsur och vill att hon ska vakna :)
Jag ska nog ta mej en kopp kaffe nu så jag piggnar till lite grann... jag håller nästan på o somnar jag med!!

En bild jag tog i somras =)

 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: