2009-12-13
 22:58:42

Göteborg...

Nu är vi hemma efter en helg i Göteborg :)
Det har varit rätt så trevligt där nere!

I fredags när vi kom dit så bjöd Trisse o Sabina på mat, sen spelade vi lite GuitarHero o liknande, och så tittade vi på Idol-finalen innan vi gick o la oss..
På lördagen hjälpte jag Sabina o packa och så gick hon, jag o Nellie ut på en promenad i Angered medan killarna lastade släpkärrorna... Och sen åkte vi iväg till huset vid Lilla Edet o lastade ur allt där innan vi åkte tillbaks till lägenheten igen o hämtade mer grejjer...

Idag åkte jag, Daniel, Janne, Jesper o Trisse bort till ett köpcentrum i Bäckebol o kikade. Sen åkte vi till lägenheten o hämtade mer saker. Vi började dra oss hemåt mot Grängesberg vid 17-tiden, och kom väl hem ungefär vid 22...

Jag saknar Isabelle o Julia jättemycket nu!! Men jag får träffa dom först imorron, för dom hade somnat innan vi kom hem så dom fick vara kvar hos Ketty tills imorronbitti.

Nu ska jag snart gå o lägga mej för jag ska upp tidigt imorron o åka bort till Brunnsvik :/
Det känns skönt att det är sista veckan jag kommer gå där ute nu!

Kram o Gonatt!


Ett flygplan på en pinne, en bit utanför Lilla Edet :)

 

 

© Soffiloffis


Fidde
PUBLICERAT: 2009-12-14, 01:48:13

Åka till Lilla edet bara för att man är skitnödig är inte det onödigt.. i nödigheten


mamma
PUBLICERAT: 2009-12-14, 15:56:11

Hejsan har ni varit till Göteborg?? skyulle skriva på msn men kommer inte in härifrån vi har det bra här puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: