2009-12-08
 10:54:08

Irriterande...

Jag har precis varit inne o träffat arbetsförmedlingen, och det kändes sååååå himla skönt o berätta för dom att jag ska börja plugga till våren så jag slipper dom förbannade jävla idioterna... Jag hade god lust att be dom dra åt helvete båda två, men då stänger dom väl av mej på direkten så jag antar att det inte är nån bra idé :P

Men Carina satt och såg ut som en citron under hela samtalet. Jag fattar inte vad jag har gjort henne öht, för jag har sökt mina jobb som jag ska och det borde väl vara det som är huvudsaken eller?!





Men men..
Jag ska väl strax åka hem nurå, bara in på Lidl o köpa lite blöjor först...
Imorron är vi lediga härifrån, undrar vad vi ska hitta på dårå?
Det visar sej väl...

(Ursäkta allt gnäll i det här inlägget, måste bara få skriva av mej lite)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: