2009-12-03
 12:56:17

Ont!!

Vaknade imorse med sån där jobbig magvärk igen. Det brukar ju bli så ibland även om det var ett tag sen sist...
Efter en liten stund blev det iaf lite bättre så jag trodde jag skulle kunna åka ut till Brunnsvik på eftermiddan, men efter att vi hade kört barnen till dagis så kom det tillbaks i dubbel styrka, så tillslut fick jag kräkas o har väl gjort det ett antal gånger nu... Jag får väl egentligen skylla mej själv, för jag drack Coca Cola igår och jag är ju typ allergisk mot det så det är väl därför det blir så här... :/

Men jag blir hemma idag iaf!
Jag kan ju knappt sitta, ligga eller stå, så jag vet inte hur jag ska bete mej riktigt.. får stå på huvvet kanske?
Ska prova o ta lite kaffe nu fåse om det hjälper, annars åker jag snart in till akuten!

Hörs sen
Kramar

Bild lånad från google





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: