2009-12-03
 16:15:20

Ooops...

Nu mår jag bättre som tur är :)
Det blev bra bara jag fick i mej några koppar kaffe...

Snart är det jul o jag har inte tatt fram en enda liten julprydnad än :O
Det känns ju som det är flera månader kvar tills det är dags för sånt!!
Men jag ska väl försöka plocka fram adventsljusstakarna o lite tomtar om en liten stund...


Får alltid lite julkänsla när jag ser den här :P *digga*


Lotta
PUBLICERAT: 2009-12-05, 20:39:29 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej hej! :) Allt bra idag ? Gjort nå skoj? Själv så är det bara fint, vi har vart på julmarknad tidigare idag med alf och lena och så har vi vart ut och huggit ner en gran och klätt den :) och nu har vi nyss kollat klart på harry potter - halvblodsprinsen :) Den var lika bra som dom andra filmerna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: