2009-12-15
 17:04:37

Snö...

Barnen ligger o vilar så jag satte mej här en stund :)
Jag var ute lite tidigare o fotade, för det har ju kommit hur mycket snö som helst under dagen o natten... Nu hoppas jag att det får ligga kvar tills nån gång efter nyår iaf!

Flickorna är ju fortfarande lite förkylda så dom fick vara hemma från dagis idag, och troligtvis ska dom inte dit imorron heller.

Och imorron är det dags för mej o åka tillbaks till Brunnsvik igen... och sen på kvällen är det julbord där ute :P
Men få se om jag kommer kunna gå på det, för vi ska ju till Borlänge imorron när jag slutar...

Just nu sitter jag o laddar batterierna till kameran så jag kan gå ut o fota lite mer sen...

Två snöskyfflar som är alldeles nersnöade :)

 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: