2009-12-07
 20:42:58

Sökt jobb :)

Nu har jag sökt en massa jobb :)
Så nu är jag redo att träffa arbetsförmedlingen imorron!
Det känns ju sådär att behöva träffa dom överhuvudtaget om jag ska vara ärlig, men som tur är så är det sista gången jag träffar dom nu före jul :P
Får hoppas dom är lite trevligare den här gången...

 

 

Annars så har jag kikat på Paradise Hotel för en liten stund sen, och det blir bara mer o mer intriger för varje avsnitt jag ser :)
Jag stör mej som fasen på Catja o Erika! Dom verkar vara två riktigt falska personer...
Så jag hoppas att Stefan väljer Francesca vid nästa ceremoni så att hon får vara kvar!!

 

Men nu blir det strax sängen för mej...
Kram o gonatt :)

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: