2009-02-02
 22:31:15

Är jag frisk nu tro?!

Idag har jag mått bättre igen =)
Så på eftermiddan gick vi över till Ylva en sväng..
Ella fyller ju tre år idag så dom bjöd på tårta o grejjer =)

Annars har vi bara varit hemma..
Daniel har eldat och jag har hållit på o tvättat lite..
Kollade på nån film nu på kvällen,
men efter ett tag blev jag o må jättedåligt igen..
Var helt säker på att jag skulle få gå o kräkas..
Men det gav sej tillslut som tur var =)

Imorron är det iaf dags för barnen att gå tillbaks till dagis igen..
Sen nån dag i veckan ska vi försöka ta oss iväg till badhuset =)
Fåse om det blir gränges eller om det blir inne i stan..
Skulle ju vara kul o se hur det ser ut inne i stan, har inte varit där alls sen det nya öppnade..

Nepp nu ska jag surfa lite innan det är sovdax..
Hörs sen =)
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: