2009-02-21
 18:09:13

Bakfylledagen..

Nu har vi käkat lite pizza..
Kebabpizza super fick det bli för oss alla tre..
Var inte så jättegott..
Det var ju svamp på, så jag fick sitta o pilla bort sånt hela tiden..
BLÄ!
Hade jag vetat det hade jag tatt en annan sort, men men..

Både Daniel o Johan är jättebakis..
Johan ligger nere på soffan och vilar..
Och Daniel ligger i sängen o glor på tv..
Själv mår jag hur bra som helst.. =)
Lite slö o seg kanske..
men det är jag ju jämt så det var ju ingen nyhet..

Nån Borlängetripp blev det inte idag..
Vi får ta det en annan gång..

Ringde till mamma tidigare idag..
Och Julia har visst blivit jätteförkyld.. igen..
Men det var full fart på dom iaf..

Tror jag ska lägga mej i sängen och hålla Daniel sällskap nu..
Hörs sen =)
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: