2009-02-28
 14:23:43

Fest igår =)

Igår kväll åkte jag och Ylva in till stan och hämtade lite alkohol..
Sen körde hon hem mej så vi kunde fixa oss..
Klockan var ganska mycket när jag kom hem,
typ halv nio och då hade jag inte ens börjat dricka än..
Det kändes lite stressigt för man vill ju inte slänga i sej spriten o bli pissfull
bara för o "hinna ifatt" dom andra eller nåt..



Aja iaf..
Precis när jag hade klivit ur duschen så fick jag ett sms av Ylva
att jag skulle vara klar om 10 minuter!
Jag fick lite smått panik, kunde inte hitta några bra kläder, hade inte sminkat mej
och inte fixat håret..
Ush vad jag stressade!!
Så dom fick stå utanför o vänta i säkert 10 minuter innan jag kom ut..
Jag skämdes rätt rejält när jag äntligen kom ut i bilen
för då var den fullproppad med okänt folk...

En trevlig kväll blev det sen iaf =)
Men vi åkte hem redan vid 1-tiden.. så det blev ingen långdragen fest direkt..
Kanske lika bra det för imorse mådde jag inget vidare..

Nu ska jag gå ner o äta nåt..
Är svinhungrig!
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: