2009-02-13
 23:57:43

Fredag den 13:e idag...

Inget speciellt har hänt idag (otursgrejjer alltså)..
Tyckte att jag hade mer otur igår..
Då gick allt fel kändes det som..
Vi körde fast med bilen när vi skulle ut från gården, pengastrul o lite till..
Jag minns inte allt men det var en del som hände då iaf =)
Och jag blev sur som ett bi..
Ush, hatar såna där dagar..


Aja, nu är det fredag iaf..
Och jag har varit till arbetsförmedlingen tidigare idag..
Lämnade in ett papper som dom skulle skriva på..

Sen när jag hade gjort det så ringde jag till Mia,
så vi träffades och gick runt lite på stan..
Vid fyra-tiden var hon tvungen att åka
för Linus hade hockeyträning.

Så då gick jag runt lite på Åhléns innan Lotta o Milla kom..
Vi hade ju bestämt att vi skulle träffas idag =)
Vi gick runt lite o kikade på stan och fikade på BK´s..
Sen efter det drog jag hemåt..

Jag köpte ingenting idag,
men hittade lite grejjer som jag tänkte köpa sen.. =)

Nej nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på teve innan sovdax...

Hörs sen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: