2009-02-21
 12:30:25

Nattens bravader..

Det blev lite party igår..
Först var det bara jag, Daniel o Johan..
Vi satt o pratade här hemma bara..
Dom pratade lite gamla minnen o så..

Efter ett tag ringde Wikman så han mfl kom hit..
Sen kom det ännu mer folk..
Och en stund senare kom det mer folk ändå..
Då hade vi inga sittplatser kvar så tillslut bestämde vi
att allihop skulle gå hem till Göran istället..

Där var det kul..
Mycket folk blev det =)
Några drog efter ett tag..
Vet inte riktigt vad som hände, men det blev nåt bråk iaf..
Jag och Daniel gick väl hem efter fem nån gång..
Johan skulle ju sova hos oss, men han försvann efter vägen..
Han knackade på imorse och hade visst somnat på Görans soffa..

Idag vet jag inte vad som händer..
Johan ville att vi skulle åka till Borlänge idag..
Men vi får se..
Det beror ju på om alla orkar..
Själv känner jag mej lite småseg =)

Ja justja..
Daniel och Peo bestämde igår att dom ska åka
hem till Johan nästa helg..
Ingen av dom har varit dit o hälsat på sen han flyttade
så dom tyckte det var på tiden =)

Nu ska jag lägga mej o vila lite till..
Hörs senare



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: