2009-02-27
 18:25:39

Plugg o besiktning...

Igår var jag på stan med Milla och Malle...
Jag gick till arbetsförmedlingen efter en liten stund
och så fick jag sitta där och vänta i över en timme innan
jag fick komma in och träffa syon..
Där bestämdes det iaf att jag ska plugga upp
Företagsekonomiämnena.. Alla tre på en gång..

Eventuellt får jag börja redan nästa vecka..
Är lite nervös måste jag säga!
Företagsekonomi är ju inte mitt bästa ämne om man säger så..

Sen när jag hade varit där gick jag upp på stan igen
o träffade Malle o Milla..
Vi fikade lite och så gick vi in på Lindex..
Där träffade vi Lotta så hon följde med oss hon också sen =)




Idag har vi ombesiktat bilen..
Men den gick inte igenom.. =/
Det visste vi ju nästan eftersom den har börjat mullra så mycket..
Nu fick vi iaf se vad det var för fel..
Avgasröret hade gått sönder längre in,
typiskt när vi nyss har lagat den yttre delen.. =/
och bromsrören var fortfarande inte bra..
Och så var handbromsen dåligt spänd..

Fick iaf en månad på oss att fixa det..
Så det var ju skönt..
Troligtvis pga att vi hade fixat en hel del annat =)
Annars hade det nog bara blivit en vecka eller nåt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: